Plan dietetyczno treningowy podczas odchudzania

Odżywianie, Zdrowie 4 0

Któż z nas nie chce lepiej wygląd i zdrowiej się czuć? Dlatego tak często próbujemy zrzucić kilka kilogramów, aby wyglądać lepiej. Szczególnie gdy zbliża się sezon plażowy. Jednak wiele osób ostro ćwiczy i nie widzi żadnych efektów. Dlaczego tak jest? Ponieważ proces odchudzania to nie tylko chaotyczne i spontaniczne treningi, kiedy mamy na nie ochotę. Do skutecznego zrzucania kilogramów potrzebny jest odpowiedni plan dietetyczno treningowy.

Dlaczego nie chudnę?

Biegam codziennie i w ogóle nie chudnę! Mało tego, widzę nawet, że przybieram na wadze! Jak to jest możliwe? Często można spotkać się z takim podejściem do odchudzania. Dlaczego w takiej sytuacji dana osoba nie zrzuca kilogramów?

Otóż jeśli ktoś się nie ruszał i nagle zaczyna ćwiczyć, to mięśnie się wzmacniają, wzrastają i stąd wzrost wagi – jednak jest to zdrowe zjawisko. Natomiast brak chudnięcia bierze się z tego, iż aby tracić na wadze trzeba być na deficycie kalorycznym.

Jak to zmienić?

Najlepiej jest stworzyć dobry plan dietetyczno treningowy, aby skutecznie zrzucać nadmiar ciała. Można to zrobić samemu w oparciu o ogólnodostępną wiedzę bądź można skorzystać z pomocy profesjonalnego trenera lub dietetyka.

Co jest najważniejsze?

Jeśli mamy już swój plan dietetyczno treningowy to musimy go przestrzegać! Wydaje się logiczne, ale wielu ludzi folguje sobie z dietą, nie licząc się z tym, że kilka herbat i kaw z cukrem na dzień to znaczna dawka kalorii. Inni są nadgorliwi i ćwiczą więcej, niż trzeba, a to prowadzi do braku regeneracji, przemęczenia, kontuzji czy ostatecznie do przetrenowania.

Więcej informacji znajdziesz na https://potreningu.pl/

© Copyright 2018 Trójmiasto FIT